Är så besviken på mina säljare för Wella & Matrix. 
 Jag skrev å fråga de båda om produkterna är djurtestade. Fick svar på en gång av ena att de framställt en fejk hud som dom testade på, de vart ja glad av! Sedan svarade wella idag att de inte heller testar på djur.
Då går ja in på Peta´s hemsida å kikar å där e de registrerade som företag som testar på djur. 
   De stör mig mest att dom ljuger istället för att säga de då, eftersom ja frågar borde dom veta att de e en viktig fråga för mig. 
 
  Matrix jobbar "under" Lóreal som jag vet testar på djur. Så de skulle va konstigt om dom inte testar men loreal gör de... ? aja. ska spåna vidare på detta! 
 
 
 
Nu ska ja unna mig en hårtvätt å sen ska ja visa mina fina naglar för er som ja gjorde idag! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress