23 mars 2016

slit slit å slit!

Så käns de just nu. 
 Har funderat i dagar å veckor på hur livet e upplagt å va tusan man ska göra me de! Ja e super nöjd som de e,  de e ja! Men.. Dehär MEN. 
 Det jag vill göra är att leva på fri fot å resa. Komma hem ett tag å sen åka igen. 
Det ja vill göra är att driva min salong och ha ett hus på landet. Ha barn hund å en ko som bor inomhus. 
Det jag vill göra är att flytta till Kanada i ett år å jobba å köra skoter å se hur livet är där. 
Det jag vill göra är att leva livet tre fyra gånger, med samma människor som ja lever med nu så ha kan leva de på alla olika sätt ja vill. 


Ja känner att de finns en mall hur man ska leva, å då fort nån gör nåt utanför den mallen är de fel, men kanske så rätt för den personen! 
Som en familj ja läste om som sålde huset å allt dom ägde, å nu reser dom bara. Allihopa! Helt underbart! Å när dom väl ska hem igen så tar dom hand om de "problemen" då! Ja tycker de låter underbart, förutom biten att komma hem till osäkerhet. Inte hem jobb eller cash. 

Äsch! 

Nu ska ja iväg å jobba så ja iaf kan ta mig nånstans :) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress