Är såååå le på våran trånga lilla tvåa nu. (le = less) 
Vi får plats å har egentligen inte ritkigt behov av större. Eller jo. 
Vi har saker ÖVERALLT. De går inte ens gå in i garderoben för de e grejer på sidorna mitt på golvet. Fast man städar å lovar sig he sakerna på sin plats så de ska hållas fint så hamnar sakerna överallt, för de finns ingen plats åt de..! 
Sen skulle jonas behöva ett rum där han sitter å grejjar med sin musik maskin.  jag köpte ett skrivbord för typ 3 år sen å ställde i ett hörn i vardagsrummet för å kunna ha datorn å jobba med papper å ta bokningar mm. 
jaha, vart sitter ja nudå? Jo, i sovrummet på sängkanten. 
 Han bytte ut mitt skrivbord mot ett annat å slängde upp sin dator, musik mashine grejen, köpt en mic, lp spelare mm. Japps. True story. 
Å jonas temprament e inte se längsta, å suckar e de osexigaste jag vet. Så ja, jag sätter mig här. haha! U feel me? 
 
Kanske ska slänga ut på kakans å se intresse för större iaf. 3a eller 4a skulle va skönt. för ett bra pris å bra läge. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress