17 maj 2017

Nails!

Vardag

Hooola kompisar! 
 
Sitter dödstrött i soffan. Har jobbat full rulle idag, super kul! Men när man väl sätter sig känner man ba zzZZzZzzZ.
U feel me? 
  Börja dagen med två klipp & färg kunder, sedan fransar & klipp på bästis Niz! 
Ja va klar vid 17,30. städa på det & sen cykla hem. HUNGRIG skrek Sandras mage, så ja köpte sushi! mmmmmh!
 
 
 
 
Somnade i soffan efter maten & sen vart de ett projekt att leta en film å kolla på. De senaste dagarna har jag suttit med mitt vid min dator & Jonas har suttit vid sin, så nu sa ja; FILM TAJM!  > > Men....
1a filmen: 10 minuter in lyckades Jonas övertala mig om att vi hade sett sen. Jag hade inte sett den men han hade. Då vart de inte den.
Film 2: Kollade ca 15 min, den verkade sjukt dryg & överdriven.
Film 3: 10 minuter in i filmen insåg vi att vi hade tvättstugan ikväll & att vi redan hade sett den filmen. 
Så de vart att kolla på slutat ev Sveriges yngsta mästerkock istället. Dom  e ju grym småknoddarna! 
 
Nu har ja hämtat tvätten i panik, glömt hänga den å har tvätt hela lägenheten nu ( överdriver som tusan. va bara en maskin med underkläder) Men de e nästan värst då de e småsaker som hängs överallt!
 
Nu ska ja va tyst, strax! Måste bara berätta att imorgon 13.00 ska jag gå å fixa naglarna! Yeey! :D  Det har ja haft bokat sen i mars tror ja, sjukt kul! Tål ju inte gelenaglar, stöter bort nageln, så ja ska göra akrylnaglar. WooopWooop! 
Såklart Mermeid style ;D
 
 
 
 
G´natt!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress