19 november 2017

Lite off

Tvillingarna Vardag

Förlåt för att ja e lite off.  De är rätt mycket här nu. Tycker jag i alla fall. Grabbarna mår bra så de e ingen fara! Men man försöker få allt att gå ihop. 

Fick mjölkstockning för några dagar sedan & å efter de inte fått till någon mjölk igen.. jätte frustrerande då ja så gärna vill dubbelamma killarna. :( 
 Så mina dagar har bestått av pumpa varannan timma, max var 3e. Mata å byta på killarna. Gosa med dom. Äta & föröska hinna vila. 
Att hinna med allt detta är jätte svårt å jobbigt. Å stressen över att hinna allt gör de super svårt att få igång mjölken. 
Vissa sköterskor tycker ja gjort mitt å ska satsa på att vila å att ja e en bra mamma ndå å killarna klarar sig. Å vissa säger testa! De kan komma. 

Så svårt de här ! 

Idag har ja i alla fall prioriterat att vila mer. Jag somna vid 11 då å vakna vid 13. Det va lyx. Å nu är mamma å pappa här å myser med killarna. Skulle passat på å sova lite. Men jonas kommer strax från sina äventyr så vi ska ta en promenad. 

Igår blev killarna 1 månad gamla också ! Fräckt av mig å glömma göra ett i lägg om det.. :( ♡ 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress