Va trist de e att de inte e lika kul å fylla år längre! Idag har känts som en helt vanlig dag. Ja hade ju som sagt kalas igår så de va ju trevligt, å har självklart blivit uppvaktad idag med! Men de e inte samma grej. 

   Ja å mamma åt raw pizza på eco cafeet. Hon sa att ja fyllde år å då fick ja välja en energi sten som födelsedagspresent! Så snällt å kul :D 
 Ställde mig med handen över å kände energierna å valde den ja drogs till. De stod massa bra om den å även att de va en bra sten vid graviditet ♡ 

Efter lunchen ville ja gå å köpa födelsedagspresent till mig själv.  Tänkte en parfym men lukten ja ville ha va slut. 
Åså var de så fruktansvärt dåligt väder så de va inte så kul på stan. Åkte hem å sov istället. Va helt slut!!! 

Men ja bokade mig en ansiktsbehandling imorgon som present från mig å grabbarna till mig! Så får man göra :D 

Nu ska ja sova.  Imorgon bitti är det första gången på föäldragrupp! Skoj :) 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress