6 oktober 2017

Idol fredag

Allmänt Vardag

Gokväll kära ni ♡ 

  De har vart en lång dag idag! Hos läkarn blev ja sjukskriven på 50%, fick även ta blodprov för att kolla mina lever värden då ja har fått nå konstiga prickar på händer å bröstkorg. Håller tummarna att de inte e nåt.  Sen blev de direkt till psykologen för å prata snitt å förlossning. Ja sa på en gång att ja vill ha snitt å har bestämt mig. Säde kändes så bra! Å hon märkte sån skillnad på mig hur ja va under hela samtalet så ja tror de påverkat mig mer än ja trott, att va rädd för förlossningen. 

På em hade ja två kunder, en klippning & avsluta med sista franskunden ♡ nu e de bara hår som gäller.  



Ikväll blir de soffan som gäller. Ska kika på idol nu men först en dusch! Jonas är å hämtar mitt bankkort hos frida & ska sen på willys å köpa nötter. Ja sa att ja ville följa med men de fick ja inte för då skulle vi aldrig hinna se idol sa han. (Ja går så sakta tycker han..) så de blev att han fick göra de. Haha ! 

Ja hejjar på Chris i idol! Å självklart Magnus med, eftersom han e härifrån.  Men Chris är ju gryyyym å ser så snäll ut. 
Btw e hans tjej as snygg. Stalkar henne på instagram. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress