30 september 2017

Morrn lördag ♡

Allmänt Vardag

Aaah.. vakna i världens skönaste säng, en säng ja faktiskt sovit utan gravidkudden i inatt! : mammas säng. 

 Mamma å pappa va på middag igår med massa vänner, så överraska pappa med att dom skulle sova kvar på hotell för de gjorde alla andra (dom flesta hade åkt från sundsvall) 
Så pappa fråga mig för några veckor sen om vi kunde va här å ta hand om Alwin. 

Ja har vart upp å tagit ut han å gett han frulle redan. Men mammas säng är så sköööön så ja gick å la mig igen. 
Jag å Jonas har köpt ny säng med, men den står här hemma tills vi ska flytta så att vi slipper kuta upp å ner för alla trappor med både gamla sängarna å de nya. Men längtar tills man får sova i dom. 

 Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda mer än att vi ska kolla på en lägenhet vid 12.30 & sedan äta middag med svärfar på Vezzo. Trevlans! 
Ja fyller år på måndag så Jonas skulle gå på stan.. själv.. 
INTE FÅR MAN NÅN HAMSTER INTE 
(Har önskat mig de länge nu. ) 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress