25 september 2017

patpat.

Shopping Tvillingarna Vardag

"Lägg till i varukorgen" x 100. 
Guuu så mycket fint det finns på patpat.com ! gaalet. Men jag har inte hört nån som handlat där & då man läser kommentarer på deras facebook reklam e de vissa som väntat 2 månader på sina grejer å andra 2 veckor. 
Nu klickar ja dock i mest större kläder för sommarn åså, hehe. Vet att de kanske e dumt å göra redan nu men ser ja något jag bara älskar å vill att dom ska ha då gerja inte f*n i de. heh. 
 
Kolla här till exempel! Vem vill inte köpa dessa till sina knoddar!?  
 
 
 
Så mycket fint. Men jag ska hejda mig.. 
 
Klickar hem dethär just nu så får vi se vad kvaliteten är åså =) 
 
Visst va den toppen till killarna?! Köpte den i stor stl.. haha så dom kan ha den när dom går.. typ... 
Jonas säger ju de han " det kommer vara roligare å köpa kläder när dom kan gå för nu kommer dom ju bara ligga  idet"  Ja, de kanske e sant. Men de e kul å ha supersöta grejer när dom bara ligger å. haha
 
Denhär nedre blev en storlek ja hoppas dom kan ha i sommar.
 
 
Får nöja mig med det och en present jag hitta till brorsan & Angelinas nykomling som kommer ploppa i December. De blir ju ndå 5 plagg. Dubbelupp vetni. Dyyyrt. haha 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress