Note to myself; jobba in på en söndag. Helgen blir kooort då. 

 Aja! De får ja leva med, vem vet hur länge till ja ens kan jobba så de e lika bra å ta de man kan.  Kunden ja hade igår är en kompis som bor i Stockholm så de e klart ja tar hand om henne när hon e hemma en sväng :) 

 Igår kväll åkte vi till torvalla å shoppade begagnade bebissaker av en mamma som har tvillingpojkar. Superduper!☆ 
  De blev 4 (8) par byxor, 2 åkpåsar & ett babygym ! Toppen toppen när man får sllt så billigt. Jag är inte den som måste ha sakerna nya.. inte alls ! Vissa saker ja hittar å vill köpa, de köper ja. Men de e inte så att ja e den som inte vill klä mina barn i de som redan är använt. Pjåsk! 


Babygymet e super vra för man kan väckla upp de så de blir stort å ! Men mysigt med som i koja format :) 




Ja har legat i sängen nu extra länge på morgonen för ena brorsan kicka runt som tuuuusan! Å de e mest när ja ligger platt på rygg dom gör de. Så ja låg kvar å kände på de myset. Men nu e ja uppe å må göra mig klar. 
   Ställde mig på vågen för ja va nyfiken på va ja gått upp.. men de va bara +5 kg från att ja kunde äta igen.  +3 kg från innan ja blev gravid.. weird ! 
Ja i början gick ja ner pga kräkningar . Urk!  Tacka f*n för att de e över ! 



norrbotten emma

ha en toppen dag

kramizz

Sarah Sjöstedt

Jag har ärvt mycket kläder och annat från min sambos syster nu när vi väntar vårt första barn. Just de första månaderna känns det onödigt att köpa för mycket nytt då de växer så fort, men självklart har man köpt något. Man kan ju inte låta bli när man går in i en butik och ser söta bebiskläder <3

Jag hade bf igår så nu går vi på övertid, men jag hoppas på att vår lilla bebis vill kika ut snart <3

Svar: Ja vissa saker kan man inte låta bli :) men guu va härligt å va så nära !! Ja längtar såå tills man bara kan räkna dagar istället för veckor å månader ♡
sassysantina.blogg.se

Filippa Wigstål

Vart hittade du de turkosa byxorna? :D

Svar: De e begagnade. Men kan kika sen om de står nå märke/ställe i dom :)
sassysantina.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress