4 september 2017

Rensat i salongen

Allmänt Vardag

Efter ja käkat lunch så la ja mig å sov på bänken i 40 min. Så sköönt! De e värdefullt att kunna göra det kan ja lova. 

  Efter de kuta ja upp på stan å köpte nya lampor och lite städsaker. Sen hade mamma redan kommit till salongen å börjat plocka i ett skåp. 
De e konstigt att ja ska behöva mamma för att slänga saker. Men så e jag! Men nu kanske rensartagen sitter i så ja kan rensa lite hemma med. 
  Jag slängde i alla fall super mycket grejer! Onödig sk*t som bara tagit plats. 
Sprang till sophuset på baksidan hela tiden tror ja. Haha.
Men nu finns det i alla fall space till tjejerna som ska hyra in sig här. Ska rensa lite till, de ja inte hann med. Men de e ingen brådska. 

Nu sitter ja bara ut tiden i shamponeringen. Jonas är hos tandläkarn å lagar ett hål å har fått lugnande så ja måste köra hem. Hahaha! Ja tror de e första gången han lagar ett hål å e lite rädd ;) jag har däremot alltid hål i tänderna så ja e rutinerad. Skulle dock aldrig laga utan bedövning. Uuh ryser bara av tanken. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress