17 september 2017

Söndagslistan

Vardag

 

Vad ska du göra idag?

Idag ska jag till mamma & pappa för å kolla vinden. Ska rensa lite bland gammalt jox å se om de finns några söta plagg boysen kan ha.

Vad har varit bäst i veckan?

Det måste nog vara i tisdags då Malin & Denize va här på middag. Sedan igår kväll när ja satt här hemma å kolla på Zoo (serie) så var det väldig rörelse i magen. Mer än nånsin å de va helt underbart! Ja pausade serien å satt å prata med dom å kände massa sparkar. Bonkade på magen & fick bonkar tillbaka. Så underbart! ♥

Vad har varit sämst i veckan?

Igår kväll när jag låg hemma helt själv å kände mig så otroligt ensam. Ni vet när ens upplägg bara rivs itu på nån sekund. Hormoner på det & bara grät å grät! (ja gråter typ jämt.. arg som ledsen)

Vad har du sett för filmer?

Ingen film, men har kikat mycket på serien ZOO som ja började på för ett tag sen. Nu har ja kollat många avsnitt i rad å fastnat mer för den. Den va dock lite weird i början men ge den en chans! Finns på netflix.

 

 

Har du gråtit något?

Ja Senast igår som sagt. Men gråter lite då & då. haha!

Vad längtar du efter?

Längtar efter grabbarna! De blir mer å mer verkligt att dom snart är med oss. Men har mer saker att längta till innan, tex min födelsedag, flytt & att få fixa barnrum! ♥

Vad vill du tipsa om?

Liquid Smoke! Det är en smaktillsats i vätskeform som smakar.. ja,  rökt. Hickoryrökt. Ja stekte svamp med det å hade i min röra till den bakade potatisen i fredags. Samt igår till min pastasås ja gjorde. så sjukt gott! 

 

Vilken låt sammankopplar du med den här veckan?

oj. svår en. Patience med Gund n roses kanske. Bara för titelns skull då. Tålamod e bra å ha.. Det är bristvara hos mig. haha! 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress