27 september 2017

Trött.

Tvillingarna Vardag

Tror inte denna gråa höst är de bästa för en graviditet då man redan är trött. Lite extra trött boost på det. 

 Ja har inte sovit så vra inatt heller. Dom tar allt mer plats så de blir svårare å ligga åt sidan. Men ja gör de så gott det går me tanke på att ja kanske inte alls kan det sen. 
 Jag snoozade flera gånger i morse å kände när de va dags att kliva upp att jag önska det vore en ledig dag. Men idag ska ja städa & skriva papper med mina "hyresgäster" på salongen. De två tjejerna som ska hyra in sig :) 


Annara känns graviditeten underbar just nu! Jag älskar min kula men kanske inte tyngden. Går inte så fort å ta sig fram å får ont i magen då. 
 Sen har halsbrännan kommit tillbaka, mrn de e en piece of cake jämfört med hur hemskt, horribelt, vidrigt å pissigt ja mådde i början. Hahaha! :D 

Kolla finkulan ♡ våra älskade pojkar , va mamma längtar efter er !! 


Isabell Hedberg

Så fin mage! :D
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress