Barcelona
 
 
Innan vi åkte till Bali sa vi att de skulle vara "den sista långa resan", Med det menar vi såklart sista för nu. Man behöver inte resa en månad varje Januari varje år bara för att man börjat. 
 Men bara för att vi inte ska ut på långresa betyder ju inte de att vi inte får köra kortare resor! 
jag e grymt sugen på Barcelona. jag vet inte varför men ja har fått för mig att de ska va toppen. En stor stad att se, medan naturen runtom ska va magsik! Sevärdigheter, uteliv & strand. All in one ! De låter ju toppen.
 
Vi har inte bokat något, än. För att hur nice de än låter så känner man sig, eller i alla fall känner jag mig, snååål!
 Resan dit kanske e billig, men att leva; äta å bo, kommer ju kosta. Å de cash man lägger på en vecka där kanske är två veckor i asien. Hmmm... Ska ta en funderare. Har i all fall hittat biljetter för inte ens 900 kr för en vecka!, per person. Å bara flygstol. Bra ndå tycker jag! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress