- ett sånt där långt inlägg -     Jahapp, då va de måndag igen, men i alla fall en ledig måndag! De e ju bra, så man får slappa en dag till, ska dock iväg å "snabbjobba" ikväll. Sannas löshår har släppt, bara på en gång! Super tråkigt. De e bitarna ja satte i tejp som släppt, men de måste va tejpen som de e fel på, me tanke på att alla har låssnat! Ska testa å göra om.
 
Ja! Jag har ju inte vart aktiv nu i ledigheterna, får skylla på att jag haft fullt upp att inte bry mig om något i stort sätt. 
 
I torsdags så tog jag emot en kund å sen stängde jag för långhelg. Jonas körde hem från Stockholm vid 2 tiden så han skulle komma hem på kvällskvisten. Ja drog hem å slappa vid Gossip Gril å tona håret, Woopwoop! 
 Sen va de dags å bli klar, för de nalkades kalaaaas! 
Malin Lina & David var de första som rullade in. Sen kom storebror Uffe, Ebba, Demitri, Fredrik, Lotta, Hanna + 1 (förlåt minns inte namn så bra..) Mica, Johan.... hoppas ja inte glömt nån nu? 
Vi kalasade här å tog en taxi till Allstar, där va de fulllllt! De hade vart match innan å så alla va ju ute å fira.
Hade en riktigt rolig kväll i alla fall! Å de låg snö på marken när vi gick hem. 
 
 
Fredag ; Bakisdag. Fredrik vaknade på våran soffa stackarn. De e ju de värsta som finns.. å vakna borta en dag man e bakis. Urk! Jag e inte så stort fan av det, de bästa e ju å vakna hemma. 
 Vi slappade i soffan framför family guy å som smaska pizza. Sen sov å slappade ja rätt mycket för mina höfter å knän e rätt fucked up. Ni vet ja e ju gammal i förtid..
 Jag å Jonas käkade plankstek till middag, som försenad födelsedagsmiddag. (juste ! ja köpte ett microfonstativ tilll han i present.. så nåt fick han ndå! ) Sen kolla vi youtube å målade :) 
 
Lördag; UPP Å HOPPA å ta vara på dagen. Vi packa mat å wookpanna å drog te stugan :D ÄÄLSKADE stuga! snart e de sommar å vi kan va där jäämt :D yeeeeey! 
  De va super mysigt i alla fall, solen låg på å värmde å de va vindstilla. å supergod mat gjorde vi å. 
 
 
Efter myset åkte vi å hälsa på Denize på sjukan, agerade sjuksyrra.. typ... å påskhare! 
Okej mer påskhare än sjuksyrra. Hon har opererats i Umeå men är nu här i stan för å "komma hem", i alla fall vara närmre hemma. Usha för allt dehär.. Stackars Niz! Men hon e tuff, tuffare, tuffast! 
   Sen blev de att skynda hem, slänga i sig mat å göra sig snygg-are för de blev spontant fest hos Fredrik. Spontant för oss men planerat för dom. Men direkt när ja kom dit, redan i bilen å hemma till å med, så kände ja att ja inte ville. Ja va as trött å inte alls pepp då vi var ut i Torsdags. Jag e ju inte ut så mycket längre så de tog emot.   Men det blev en trevlig kväll med biljard å deeptalk. Jag ska alltid råka ut för deeptalk! 
 
Fick som tur va hämtning så vi slapp vakna borta! 

 
 
 
 
Söndag; Vakna å trödde rummet skulle snurra men ikke! Ingen bakfylla eller huvudvärk, Lucky me! 
 Vi käkade frulle å tog en prommis i minnesgärdet. De va så varmt i skönt så vi satte oss å slappa på en sten.
När vi kom in å åt lunch så däcka jonas, han hade tagit några groggar mer än mig kvällen innan så han blev lite trött. Medan han sov så kolla ja på Gossip Girl. Älskar att kolla om på en serie, för då behöver man inte fokusera 100% på de som händer. Man kan halvsova i soffan å endå va me på noterna. 
 Kvällen spenderades framför youtube, talang (gråtfest) & Rango, en animerad film om en kameljont. hehehe
 
 
Idag har vart ungefär en kopia av gårdagen. Vakna, frulle, prommenad, laga mat & nu så slappa vi i soffan tills att Jonas precis åkte till stockholm igen =( hatar att han jobbar borta! Men de e bara denna vecka å nästa kvar.
 
Nä.. Nu ska jag åka å jobba litte faktiskt, men de känns inte riktigt som jobb när de e kompisar man fixar ;D haha. 
 
Nu är detta lååånga inlägg slut. 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress