14 maj 2017

inspo.

Pinup. Vardag

På lördag smäller det, eller ja, smäller å smäller. Kan säga såhär; Ja lääängtar till lördag! Då e de springmeet & jag å en massa andra pinglor ska va me å tävla om titeln Miss springmeet! 
  Jag har beställt en kjol av bästa Zanna, så den e ja helt 100 på att ja ska ha, OM ja har nåt å ha upptill... Tid å gå på stan e nåt ja inte har så.. hoppas min garderob har nåt å erbjuda. 

Har googlat lite på inspo, loove loove looooove! 
Färgde mitt löshår som legat ett tag, så ja kanske kan göra nån schysst uppsättning med det! woopwoop!
 
Denhär kjolen e inspo till min kjol! Den kommer va sååå coool!!!
 
 
KOLLA bara dessa snygga outfits, psykobilly in my ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Måste införskaffa mig en Barbie tröja, helt klart !♥
 
Caroline

Så snygga outfits. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress