Godmorgon världen! 

Tänk att ja alltid vaknar 10 minuter innan väckarklockan för att ja är kissnödig, varje morgon samma tid. Rätt kul! 
  Idag är det en dag som e full me tider att passa. 
• 10.00 Läkaren. 
• 10.30 barnmorskan.
• 14.00 frejabarnmorskan. 

Där mellan har ja en klippning & lunchen då ja hoppas ja hinner sova. 
  Hos läkarn ska ja prata om sjukskrivning, mest troligt blir de ner på 50% redan nu å sen 100% som går ihop med mina 100% ja fått graviditetspenning.  Men får se hur de låter när ja e på plats. Ja blir rätt stressad av att behöva va sjukskriven. Man vill ju kunna jobba å tjäna cash men men.  Lyssna på kroppen nu Sandra ! 

Hos frejabarnmorskan ska ja få snacka om min förllssningsrädsla. Nämnde redan då vi trodde det var en där inne att ja va rädd, men nu när de e två blev det ännu läskigare. Får se hur det går. Me tanke på att från deras sida, som ja förstår, ska de gå ut på att intala mig å föda vaginalt. Å ja e sån som alltid tänker ; jamen dom jobbar med dethär å vet bäst. (Så som ja önskar kunderna tänkt då dom kommer till mig)  
Men ja hoppas ja har ballar av stål när ja e där å verkligen får fram mina känslor. 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress