Alla tycks sig ha rätt till att påpeka hur man ser ut, å hur man borde se ut. Med eller utan bebis / bebisar i magen. Intressant hur de funkar. Samt när de flesta påpekat att jag är liten för att bära två så säger dom det så nedlåtade på något vis.
Ska man påpeka hur magen är, räcker det med att säga ; fin mage ♥
 
Sen dethär med att ta på magen. Uuuuh! NEJ! TA INTE PÅ MAGEN! 
Den är inte till för alla för att den sticker ut extra å för att de e två där inne. Jag är en reserverad person som vill ha mitt space, min bubbla, min kropp. 
 Bjuder ja in till å känna en spark eller så, varsegod. Men annars, titta bara bara på den. Säg den e fin. Klart. Punkt slut. Inga ta hit å dit å inte tjat om hur den ser ut, liten, stor eller va du har för åsikt. 
 
Obs. dessa regler gäller inte alla, å de som vet att de får. vet. 
 
 
 
 
 
lars

Hejsan. Jag förstår verkligen du inte vill att folk känner på din mage hela tiden.
Jag som har ständigt stor mage (inte av samma orsak som dig) så kommer ibland folk fram och klappar eller pekar på min stora kagge. Det gör mig irriterad också arg. Men jag kan ju minska min kagge. Men då måste jag äta mindre och det är ju inte så dj---a lätt. OK Förlåt detta kom med i din kommentar. Radera den om du vill
Lycka till med Twins

Svar: Haha skönaste kommentaren ja fått iaf! 😉 tack!!
sassysantina.blogg.se

Alex

Jag går in i v 35 på måndag. Folk pillar och påpekar storleken på min mage alldeles för ofta.
Blir tokig. Men biter ifrån den här gången.
Är min andra graviditet och förra gången sa jag aldrig något vilket stör mig än idag.
Tycker inte om när folk tar på mig och har social fobi men helt plötsligt är man allmän egendom. 😶

Svar: Hur säger man ifrån!? Ge mig tips tack haha
sassysantina.blogg.se

Loppan

Du är så jävla vacker och din mage är så fiiiin! 😍 Jag lovar att se men inte röra.. men om du tillåter mig så gör jag det mer än gärna. Så vackert och fascinerande med bäbismagar. 😁😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress